3 hiba, amit ne kövess el a fehérje turmixoddal

3-hiba-amit-ne-kovess-el-a-feherje-turmixoddal

Biztosan tudod, hogy a magas fehérje tartalmú ételek megfékezik az étvágyadat és hosszan tartó energiát biztosítanak, mivel a szervezeted a fehérjéket sokkal lassabban bontja le, mint pl. a szénhidrátokat, ezért hosszabb ideig marad a telítettség érzés. Jó ha tudod azt is, hogy a fehérjék elégetéséhez kb. 30%-kal több energiát használ fel a szervezeted, vagyis zsírt égetsz, hiszen több kalóriát használ fel a lebontás során. Akár izomtömeget szeretnél növelni akár fogyni plusz fehérje bevitel mindkét esetben ajánlott. 

Legideálisabb, ha reggel, az első étkezésnél, délután vagy az esti órákban, lefekvés előtt közvetlenül vagy edzés után azonnal fogyasztasz fehérjét.

Egy fehérjében gazdag reggeli hosszabb időre elűzi az éhségérzeted, mint egy szénhidrátokkal teli, ezért egy fehérje turmix vagy tál tökéletes és gyors megoldás lehet sietős napokon. De van néhány dolog, amit szem előtt kell tartanod, amikor fehérje turmixot készítesz annak érdekében, hogy valóban minden előnyét élvezhesd:

 

1. Ne csináld túl édesre

A magas cukortartalmú összetevők, mint például szárított gyümölcsök, az édesített növényi tej és a cukor-hozzáadásával készült mogyóró vagy mandula vaj a tökéletes turmixodat könnyen cukorbombává alakíthatják. 

Megoldás:
Keresd az alacsony cukortartalmú összetevőket. A Your Superfoods fehérje keverékek nem tartalmaznak hozzáadott cukrot vagy édesítőszert! Egyik kedvenvcem a Muscel Power keverék cukrozatlan kókusztejjel, fagyasztott málnával, avokádóval és spenóttal. Könnyű, finom és zsírégető reggeli, amely perceken belül feltölt, és órákig tart.

 

2. Megfelelő fehérje kiválasztása

Annak ellenére, hogy a  "tejsavófehérje" a legtöbb fehérjepor lapajává vált tanulmányok kiderítették, hogy a fehér kenyérhez hasonló inzulin emelkedést eredményez a szervezetben. A kazein fehérje szintén nem ajánlott, mivel kimutatták, hogy akár a droghoz hasonló hatásokat is okozhta az agyban (ijesztő!).

A szójafehérje szintén nyomot hagy, mert hatással lehet pajzsmirigyre és potenciálisan hozzájárulhat az emlőrákhoz. Plusz nem tudhatod, hogy genetikailag módosított-e. 

Megoldás: 
Keress szója- és tejmentes fehérjeporokat. A nálunk kapható összes fehérje keverék vegán, gluténmentes, organikus, nem édesítettek és szójamentesek. Kizárólag 100% -ban kiváló minőségű fehérjéket és erős tápanyag tartalmú superfoodokat tartalmaznak.

 

3. Olvasd el a címkéket 

Sok márka tartósítószereket, maltodextrint, fruktózt és más cukrokat vagy mesterséges édesítőszereket, ízfokozókat használ a jobb íz érdekében. Vannak olyan veszélyes toxinok is, mint a nehézfémek és a mesterséges színekek, amik károsak is lehetnek, ha hosszabb ideig fogyasztod! 

Megoldás:
Olvasd el figyelmesen a címkéket. Minél kevesebb az összetevő, annál jobb.  Ezért is választottuk a tiszta és kiváló minőségű növényi alapú Your Superfoods fehérjéket, amelyek rizst, a borsót és a kenderfehérjét, valamint megbízható forrásokból származó superfoodokat, például moringát és maca-t használnak keverékeikben. Mindkét keverék csak 5 összetevőt tartalmaz. 


Reggelire, palacsintába vagy edés előtt Muscle Powert szeretek használni, hogy fehérjéhez és energiához jussak  (energizáló superfoodokat tartalmaz, mint a maca és a banánpor). Skinny Proteint általában edzés után, iszom, mert gyorsan beépül és feltölti a fáradt izmamimat.

 

A termékekről több infót és recepteket itt találsz:

Muscel Power Mix 

Skinny Protein Mix

Cukormentes hajdinás almás pite

Fehérje turmix házi mandula tejjel

Post-workout zöld fehérje smoothie

 

 

2018.01.10.



Vissza

Kosár tartalma

A kosár tartalma üres.