Food Therapy Market - Egészséges ételek, szuperélelmiszerek

Miért szeretem a kókuszvirág cukrot!

Miert-szeretem-a-kokuszvirag-cukrot

Aki ismer tudja, hogy a természetes alapanyagok, termékek híve vagyok, ezért is lett a kókuszvirág cukor már egy jó ideje elsődleges édesítőszer a konyhámban. Nem csak azért szeretem, mert gazdag íze van, hanem egészséges is és fenntartható forrásból származik.

1. Természetes alapanyag - A kókuszpálma cukrot és a kókusznektárt a kókuszpálma virág nektárjából nyerik. Feldolgozottsági foka rendkívül alacsony, nem adnak hozzá adalékanyagokokat, fehérítőszereket vagy bármilyen más vegyi anyagot. Valójában az egyetlen feldolgozás, amelyen keresztül megy az, hogy felmelegítik a kókuszvirág nedvét, hogy elpárologjon belőle a benne lévő nedvesség, víztartalom.

2. Íz - Gazdag, telt íze van. Hasonló a barna cukor karamelles, kérmes ízéhez(egyáltalán nem kókuszos ízű!).

3. Könnyen használható - Ugyanabban az arányban használhatod, mint a fehér-, vagy a barnacukrot, egy az egyben helyettesíthető vele.

4. Sokoldalú - Hasonló tulajdonságokkal rendelkezik, mint a fehér-, vagy a barnacukor. Karamellizálódik, és akár porcukor szerűvé is darálhatod, ha úgy tartja kedved. Alkalmazd kedvenc receptjeidben bátran a hagyományos cukorok helyett!

5. Alacsony glikémiás indexe (GI) - A GI mutatja meg a széhidrátok vércukorszint-emelő hatását azonos szőlőcukorhoz (glükózhoz) képest. A kókuszvirág cukornál ez 35-37 közé esik. Egyéb cukrok, mint például a finomított fehér cukor vagy melasz esetében ez az érték 65-100. Tehát a szervezetben lassabban szívódik fel és nem emeli meg nagyon a vércukor szintet.

6. Alacsony benne a fruktóz - Az agávéktól eltérően, amely 90% fruktóz, a kókuszvirág cukor kevesebb, mint 9% -ot tartalmaz ebből a trigliceridképző anyagból. 

7. Ásványokban gazdag - Számos ásványi anyag megtalálható benne. Tartalmaz kalciumot, magnéziumot, káliumot, cinket, vasat, rezet, mangánt, foszfort és bórt. Az ásványi anyagok számos testfunkcióhoz szükségesek, például izom- és csontnövekedés, sejttermelés, mentális fejlődés, immunrendszer és enzimszabályozás. Mivel a szervezet nem képes ásványi anyagokat előállítani, elengedhetetlen, hogy élelmiszerforrásokon keresztül pótoljuk őket.

8. Vitaminok - 12 fajta B vitamint tartalmaz, beleértve a tiamint, a riboflavint, a piridoxint, a nikotinsavat, a biotint, a piridoxált és az inozitolt. Különösen magas benne az inozitol nevű B vitaminfajta, amely szükséges az idegátviteléhez, a koleszterin anyagcseréhez, védi a májat, megakadályozza a zsírok lerakódását a májban és az epében, fokozza a zsírfelhasználást a szervezetben, így elősegítve a zsírégetést.

9. Aminosavak - A kókuszvirág cukorban fellelhető  20 aminosavból 16 megtalálható. Legnagyobb mennyiségben a glutamin, aminek kiemelet szerepe van az anyagcsere-funkció szempontjából, támogatja az immunrendszer működését, és sport esetén hozzájárul az izmok növekedéséhez és regenerációjához.

10. Környezetbarát - az Élelmezési és Mezőgazdasági Szervezet (FAO) arról számolt be, hogy a KÓKUSZVIRÁG CUKOR A VILÁG LEGFENNTARTHATÓBB ÉDESÍTŐSZERE! 

2018.11.21.



Vissza

Kosár tartalma

A kosár tartalma üres.